Travel

Berlin. Orașul meu de suflet… (2012-2015)

M-am gândit că până plec Vinerea viitoare în Berlin, să vă arăt câteva poze din anii trecuți, să vă arăt câteva din locurile mele preferate și să vă zic câteva cuvinte despre acest oraș.

wp_20140825_016

Ahh cu toate că îmi este foarte greu să fac un mic rezumat atunci când vorbesc despre acest oraș… am să mă chinui 😀 . Ei bine, după cum am menționat și în primul articol, merg în fiecare an în Berlin, motivul principal fiind pentru verișoara mea.

De prima dată când am fost în Berlin pur și simplu m-am îndrăgostit. Poate pare ciudat, dar eu sunt o persoană care iubește agitația.. nu aș putea trăi într-un oraș mic și liniștit.. Ahh și Berlinul este perfect, este un oraș plin de viață, colorat, cu oameni de toate felurile, unde te poți îmbrăca după bunul plac și unde poți merge fără nicio problemă pe străzi, fără ca lumea să se holbeze, să te arate cu degetul pentru că ești diferit.

dsc05269

img_0521

img_0533

IMG_6296

Este un oraș în care tot timpul se întâmplă câte ceva, găsești ceva de făcut la fiecare pas. Nu mai spun ca este un oraș încărcat de cultură, istorie..

IMG_6330

dscn0917

IMG_6134IMG_6294

Și pentru pasionatele de castele/ palate, ca și mine de altfel avem palatul Charlottenburg. Este o minunăție, micuț față de alte palate/ castele pe care le-am vizitat, dar aspectul acesta chiar nu contează.

img_1062

Este minunat atât în interior cât și în exterior.

IMG_1072

DSC05828img_1084IMG_1083.JPG

Grădina palatului este un fel de Cișmigiu… mai îngrijit 😀

dscn0518

dscn0495

Și acum să vă arat locul meu preferat… care este la 60 de km de Berlin. Este un palat de care efectiv m-am îndrăgostit. – Palatul Sanssouci – Îl vizitez în fiecare an, este locul meu preferat de făcut poze, de plimbare.. Și anul acesta am în plan o ședință foto acolo, sper să prind vreme cât de cât decentă.

dsc06091

img_0716

Am vizitat palatul și pe timpul verii dar și toamna.. Trebuie să recunosc, mi-a plăcut mai mult toamna. Plimbările răcoroase prin grădinile acelea imense, înconjurată de un peisaj superb.. ahhh, aș vrea să mă teleportez acolo.

IMG_0882

IMG_0907

Și cam acesta este și cu articolul, sper să vă placă. Aștept comentariile voastre. Ați vizitat Berlinul? Care este orașul vostru de suflet?

Anita

Leave a Reply

