Beauty

Ce iau cu mine în Berlin?

Hei hei! M-am gândit că după clipul de pe Youtube, să fac și aici o mică postare cu produsele pe care le iau cu mine în Berlin.

De regulă sunt o persoană care își cară toată casa atunci când călătorește… numai că în ultimul timp mi-am dat seama că mai mulți nervi îmi fac la întoarcere încercând să înghesui toate cosmeticele, hainele… și ce alte nebunii îmi mai cumpăr din locația respectivă (pentru că hai să fim serioși.. tot timpul ne întoarcem cu și mai multe tâmpenii).

Anul acesta… chiar dacă poate vi se pare că am multe cosmetice/ produse de machiaj la mine.. ei bine, trebuie să știți că am tăiat considerabil din ele :D.

img_5884

Hai să o luăm pe categorii, ca să nu vă aburesc prea tare. Încep cu produsele de îngrijire:

  • Pentru îngrijirea corpului:

– am un ulei de duș de la Sabon ( cu Patchouli, Lavandă și Vanilie )

– o cremă de corp ( cu Lavandă și Măr ) + cremă de mâini (cu Patchouli, Lavandă și Vanilie) tot de la Sabon

– încă o cremă de mâini… de la Farmec (cu Argan), care este pe terminate și eu oricum trebuie să am cel puțin două produse de genul la mine.. 😀

– un lip butter – Labello ( Cocos )

– un deodorant de la Garnier

– șii nu în ultimul rând, un parfum tare drag mie.. dar care este pe terminate 😦 de la Versace – Bright Crystal

img_5892

img_5889

  • Pentru îngrijirea feței:

– am să iau demachiantul bifazic de la Nivea ( apa micelară am să o pun pe prietena mea să o ia.. 😀 )

– dischete demachiante de la Cleanic

– gelul de curățare de la ACM

– Zynerit-ul… pentru că sigur îmi vor apărea niște dușmani pe față.. 😦

– în chestiuța aceea neagră am sa pun niște cremă hidratantă de la Kiehl’s

– și în sticla aceea micuță am să pun niște ulei tot de la Kiehl’s (Daily Reviving Concentrate)

img_5894

img_5897

  • Pentru îngrijirea părului:

– un mini șampon uscat de la Batiste

– un mini fixativ de la Nivea

– balsamul de la Schwarzkopf ( care se aplică pe părul uscat )

– și să nu uităm de peria de la Tangle Teezer

img_5899

img_5917

Ahh… și treaba cea mai grea, cu produsele de machiaj. Cu greu am reușit să mă rezum la aceste produse. Am pus toate pensulele necesare + un creion pentru sprâncene (NYX Micro Brow Pencil), un creion de ochi (NYX Wonder Pencil)fardul de pleoape de la Kiko și un creion de buze ( NYX Slide on, Glide on… ) în suportul acela negru ( care a venit cu setul de pensule pentru ochi de la Real Techniques ).img_5923

img_5909

Și nu cred că mai are rost să enumăr toate produsele de machiaj pe care le iau, le puteți observa în poză ( și în clip ). Am încercat să mă rezum la strictul necesar.. 😀 chiar dacă am două rimeluri și trei rujuri.. nu se știe niciodată.

– NYX Lip Lingerie – Embellishment, ColourPop – Tulle și Boys’n Berries – Sillhouette

img_5921

Pentru ochi am ales aceste două palete, Too Faced Natural Matte – o preferată de a mea, cu care poți crea nenumărate machiaje + paleta de la MAC, care a apărut în clipul cu produse pe care regret că le-am cumpărat ( chiar și așa o folosesc, din când în când.. ).

img_5911

img_5913

img_5915

img_5912

Cam acestea sunt produsele de machiaj și produsele cosmetice pe care le car după mine :D. Puține față de anii trecuți.. Voi ce produse luați la voi? Care sunt produsele fără de care nu puteți călători?

Aici aveți și clipul de pe Youtube:

 

Anita.

2 thoughts on “Ce iau cu mine în Berlin?

Leave a Reply

