Beauty

Unboxing Sabon – #royalpassportday

Heei!! 🙂 Pe 4 Octombrie a fost Royal Passport Day la Sabon. V-am anunțat și pe Instagram și pe Facebook. Nu am putut rata această ocazie, am cumpărat o groază de produse!!!

În ziua în care mi-a ajuns pachetul, am făcut și un Unboxing rapid pe canal. Am zis să vă arăt și aici ce am achiziționat. Acum ceva timp mi-am făcut cont la Sabon și mi-am făcut și acel Royal Passport ( care îți oferă 10% reducere la fiecare achiziție ). Atunci am comandat minunatul scrub și un toner.

img_3060

Mi-au plăcut foarte mult produsele, în special scrub-ul și de aceea am vrut să profit de această ocazie și să-mi achiziționez cât mai muulte !!!

img_5927

Body Scrub – Patchouli, Lavandă și Vanilie

Body Scrub – Lavandă și Măr

img_5931

img_5933

(Mini) Body Lotion – Patchouli, Lavandă și Vanilie

–  (Mini) Foot Cream

img_5930

Ulei de duș – Ghimbir și Portocală

img_5889

Un (Mini) ulei de duș – Patchouli, Lavandă și Vanilie

img_5631

(Tub) Body Lotion – Lavanda și Măr

img_5647

– Șii o (Mini) Crema de maini – Patchouli, Lavandă și Vanilie

Da, cam asta este cu produsele Sabon. Ce aș mai vrea să menționez.. dacă aveți ocazia să vă cumpărați ceva de la ei și nu sunteți sigure ce, eu vă recomand sa încercați în primul și în primul rând scrub-urile !!! Dar și uleiurile de duș. Sunt niște produse deosebite și nu mai găsiți în altă parte la fel :D.

 

Aici aveți și clipul cu Unboxing:

Anita.

 

Leave a Reply

