Style

My Henna Journey

Heei!! Ce mai faceți? Eu m-am gândit ca astăzi să vă povestesc despre experiența mea cu tatuajele henna.

Am avut până acum doua tatuaje de acest gen. Sunt pur și simplu îndrăgostită de aceste tatuaje ( bine.. dacă mă urmăriți și pe Youtube,  știți că sunt obsedată și de tatuajele permanente, dar asta este altă poveste ).

Prin Februarie pe când mă plimbam prin București am dat de un târg unde era și o fată tare drăguță care făcea tatuaje cu henna. M-am oprit, bineînțeles și mi-am făcut și eu unul. Îl aveți mai jos.

14826266_1408409245866352_1532555163_n

Aici era proaspăt, înainte de a se usca pasta.

14885716_1408409319199678_1051704806_n

Și cam așa arăta imediat după ce căzuse acea pastă.

Și acum, înainte să plec în vacanță, am mai fost să-mi fac altul. În primul rând mă bucur că am gasit-o pe Laura (Henna Journey), care are un talent deosebit.

img_5975

img_5969

img_5974

De data aceasta am vrut un model mai complicat și încărcat… știu că nu este pe gustul oricui, dar mie îmi place. Data viitoare vreau un model pe tot brațul sau pe spate :D.

img_6000

img_6032

Am fost atât de fascinată de acest proces, încât am stat să mă documentez câteva zile serios 😀

Este foarte important ca înainte de programare să nu folosiți creme, deoarece acestea împiedică pigmentul să coloreze pielea.

Iar după, dacă vreți ca tatuajul să aibă o culoare cât mai intensă, încercați să stați cât mai mult cu pasta aceea uscată pe mână (sau oriunde aveți tatuajul). Este dificil.. știu.. eu sunt o persoană care efectiv nu are stare.. dar am încercat să stau cât mai potolită.

Și este indicat să evitați contactul cu apa pe zona respectivă (pentru a fi păstrat un timp îndelungat). Tatuajul rezistă între 7-10 zile. Mie mi-au rezistat ambele mai mult de 10 zile… adevărul este că am avut și foarte mare grijă de ele. Puteți aplica ulei de măsline sau ulei de cocos, pentru a menține zona hidratată.

img_6077

img_5996

A fost ceva chin cu acest model, fiind față verso, dar Laura are o răbdare deosebită și plus că iubește ceea ce face.

img_6058

img_6108

img_6112

Și acesta este rezultatul final. Mie îmi place la nebunie și abia aștept să-mi fac următorul model.

img_6258

img_6261

Mi-am plimbat tatuajul prin Berlin, după cum vedeți în ultimele două poze :D.

Dacă vreți un tatuaj henna, eu vă recomand să mergeți la Henna Journey. Mai jos aveți toate rețelele de socializare ale Laurei, plus site-ul ei. Nu ezitați să o contactați. Dacă vă faceți ceva drăguț la ea, trimiteți-mi poze pe Instagram sau Facebook.

 

Aici o găsiți pe Henna Journey:

  • Facebook: https://www.facebook.com/hennajourney/
  • Instagram: https://www.instagram.com/hennajourney/?hl=en
  • Site: http://hennajourney.ro/wp

 

Anita.

 

 

One thought on “My Henna Journey

Leave a Reply

