Travel

O zi incarcata de istorie (…si arta)

Azi ne-am plimbat pe lângă ce a mai rămas din zidul Berlinului. Este un loc cu o încărcătură emoțională de nedescris..

Acum, partea care dă spre șosea este o adevărată galerie de artă ( de aici și denumirea East Side Gallery ). Este un memorial internațional al libertății, de aici și toate aceste desene mai “nonconformiste”.

img_6229

În unele locuri sunt puse aceste garduri odioase, din câte am înțeles vor să le recondiționeze sau ceva.. mă rog, m-am chinuit în unele locuri să fac poze printre “gratii”.

img_6230

În locurile unde nu sunt gratiile, picturile sunt afectate, toți care au trecut pe acolo s-au gândit să se semneze. Mi-am găsit și numele scris pe acolo …

img_6268

img_6269

Găsiți aici 105 picturi, făcute de diverși artiști de prin toată lumea. Mi-a plăcut foarte mult sa văd ce au putut să facă acești artiști, toate mi se par deosebite în felul lor și au niște mesaje puternice.

img_6288

img_6286

img_6277

img_6243

Și eu pe aici.. zgribulită :))) ( și cam mișcată poza.. dar tremuram de frig 😀 )

img_6256

Chiar dacă a fost soare.. am înghețat, bate vântul foarte puternic aici.. și eu sunt și foarte friguroasă. Dar cu toate acestea, m-am bucurat de peisaj… chiar dacă în poze nu pare, credeți-mă pe cuvânt :D.

img_6262

img_6266

img_6292

Mda.. și cam așa arată zidul pe partea cealaltă. În spate avem turnul de televiziune și în poza de mai jos este un peisaj minunat.

img_6290

Cam atât pentru ziua de astăzi!

 

Anita.

Leave a Reply

