Style · Travel

O zi de “prințeseală”

Heei!! Astăzi vreau să vă arăt câteva poze de la Sanssouci, unul dintre locurile mele preferate.

Este un loc minunat, unde m-aș întoarce de 1000 de ori. Ce-i drept în ziua aceea nu mă simțeam deloc bine și muream de frig.. de aceea și straturile de haine pe lângă această fustă pe care o iubesc.

img_6786

În această poză puteți observa puțintel soare :))) a fost singurul minut în care ieșise din nori. Nu am avut noroc de vreme prea bună, dar asta nu m-a împiedicat să mă bucur de peisajele minunate.

img_6591

img_6902

Grădinile palatului sunt enorme ( .. bine, nu se compara cu Versailles. Toate palatele vremii sunt ” inspirate ” de Versailles, dar niciunul nu este pe mărimea acestuia ). Chiar și așa, dacă mergeți la Sanssouci, vă recomand cel puțin o zi întreagă pentru a putea vedea tot..

Eu ajung aici în fiecare an, de vreo 4 ani încoace, dar niciodată nu am mers dis de dimineață și de aceea nu am apucat să văd chiar tot. Dar odată și odată o să ajung în fiecare colțișor. Din păcate, anul acesta o mare parte din locurile minunate ascunse în grădinile palatului, erau în renovare.

img_6538

img_6511

img_6512

Palatul este minunat vara, grădinile sunt pline de flori, este cald .. mulți turiști ce-i drept, dar nu se poate fără 😀

Dar trebuie să recunosc, mie îmi place la nebunie toamna. În luna Septembrie este perfect de vizitat. Culorile minunate, calde pe care le veți vedea acolo.. ah, nu veți mai vrea să plecați.

img_6484

img_6576

img_6582

Mda.. inițial voiam să mă “prințesesc” cu fusta și bustiera pe care nu o vedeți ( este pe sub cele 3 straturi pe care le am în partea de sus ). Nu am avut curaj să le dau jos, înghețam și așa de frig 😀

Un mini moment de Marilyn :))) nu foarte reușit, dar a fost amuzant 😀

img_6687

img_6879

img_6850

Galbenul acesta este numit palatul vechi 😀 șii portocaliul, unde am cele mai multe poze și care este preferatul meu, este numit palatul nou ( Neues Palais ).

img_6472

img_6762

img_6787

Voi posta și un Vlog cât de curând pe canal, unde am filmat și prin acest loc minunat. Nu uitați să treceți și pe canal, să fiți la curent cu ce mai postez.

 

Ținuta:

Fusta – făcută la comandă. Pulover – Primark. Geaca din piele – Mango. Fular/ păturică – Primark. Botine – H&M. Șosete – Forever 21.

 

 

.Anita.

2 thoughts on “O zi de “prințeseală”

Leave a Reply

