Beauty

Cate produse cosmetice folosesc intr-o zi?

Follow my blog with Bloglovin

Hello!! Nu am mai scris de ceva timp, dar filmatul și editatul îmi ocupă ceva timp. Șiii plus de asta, nu aveam habar ce articol să scriu.

Mă bucur că am primit un TAG, a picat la țanc. Carmen mi-a dat și mie TAG-ul în care vorbim despre produsele cosmetice pe care le folosim într-o zi. Am încercat sa le menționez pe toate, dar cu siguranță am ratat câteva..

Hai să nu o mai lungesc și să încep cu produsele.

Ei bine am să încep cu dușul de dimineață. De vreo lună încoace folosesc aproape în fiecare zi, uleiul de duș de la Sabon.

img_7078

Ca și cremă de corp, o folosesc pe micuța aceasta, tot de la Sabon, cu Lavandă și Măr.

img_7082

În rest folosesc deodorantul de la Rexona. Îmi place că nu are săruri de aluminiu, dar din păcate are alcool. Crema de mâini este nelipsită. Momentan o am la îndemână pe aceasta de la Farmec. Și parfumul pe care îl folosesc momentan este acesta de la Givenchy, Very Irresistible. Îl am de câțiva ani și am zis să îl folosesc pe tot acum, să nu cumva să expire. Îmi place foarte mult mirosul lui, e plăcut, nici prea dulce, nici foarte puternic. Persistă foarte mult timp pe piele. Este chiar minunat.

img_7080img_7077

Atunci când vine vorba de rutina de dimineață folosesc următoarele. Gelul de curățare de la Elmiplant împreună cu buretele Konjac sunt nelipsite dimineața.

img_7089img_7088

Apoi îmi hidratez tenul cu Daily Reviving Concentrate de la Kiehl’s despre care am tot vorbit pe canalul de Youtube. Pentru zona ochilor folosesc gelul de ochi de la Yves Rocher – hydra vegetal. Îmi place fooarte mult acest gel, este super răcoritor. Apoi vin cu Ultra Facial Moisturizer tot de la Kiehl’s pentru o hidratare intensă, mai ales acum, că a venit gerul.

img_7094img_7091

Apoi, pentru păr folosesc atunci când nu am timp să ma spăl pe cap șamponul uscat de la Batiste. Fixativul (Nivea – Volume Care) este și el nelipsit dimineața atunci când îmi tapez părul.

Serul de la ACM, Novophane, pentru caderea parului îl folosesc seara. Nu îl folosesc în fiecare zi, dar este și acesta un produs necesar pentru mine. Dacă mă urmăriți de ceva timp știți că am probleme cu, căderea părului și produsele mele preferate pentru această problemă sunt cele de la ACM, Novophane.

img_7074img_7076

Și acum partea mea preferată, machiajul. Mda.. foarte rar am același machiaj în fiecare zi. Daar, mai nou îmi place să mă machiez cu tuș, pe pleoapă cu un singur fard albicios, gene voluminoase și fața cât mai luminoasă și lipsita de imperfecțiuni… mă rog, atât cât se poate (mai am și zile în care monștrii de pe fața mea “evadează”). Mai jos aveți toate produsele după care întind mâna atunci când nu vreau să fac cine știe ce machiaj complicat.

img_71022

Seara, când ajung acasă, îmi dau jos “tencuiala” cu apă micelară. De regulă este cea de la Bioderma (sau cea de la Garnier) și demachiantul bifazic de la Nivea (care este preferatul meu, dar atunci când am făcut pozele rămăsesem fără).

img_7100

Buretele Konjac este nelipsit. Seara folosesc alt gel de curățare de la Himalaya. Este absolut genial. Îl am de foarte puțin timp, dar efectiv m-am îndrăgostit de el. Sigur îl veți vedea în clipul cu favorite.

img_7087img_7084

Apoi îmi hidratez fața cu Midnight Recovery Concentrate de la Kiehl’s și Ultra Facial Moisturizer. Iar pentru ochi folosesc momentan tot gelul de la Yves Rocher, asta pentru că mi s-au terminat toate celelalte creme de ochi. Șii să nu uităm de buze, folosesc acest balsam de la Himalaya. Este super pentru vremea asta. Hidratează foarte bine buzele și are și un miros plăcut.

img_7099img_7096

Cam astea sunt produsele folosite într-o zi… aproximativ 😀 Sigur am uitat ceva, dar în mare acestea sunt! Mulțumesc mult Carmen pentru acest TAG!  Aș vrea să dau și eu mai departe Lorenei. Pupici :*

Anita.

 

 

 

Leave a Reply

