Beauty · Life

Idei de cadouri pentru Ea

Hello hello! Ce faceți fetelor? Eu am făcut un brainstorming… miroase a creier încins la mine în cameră :))) M-am chinuit să găsesc idei de cadouri pentru cei dragi (idei de cadouri accesibile) și am zis să fac un clip și un articol în care să vă povestesc la ce m-am gandit. Poate vă ajut, vă inspir …

Astăzi vorbesc strict despre cadouri pentru fetele/ femeile din viața voastră. Dacă vreți să fac și varianta pentru băieți/ bărbați să-mi spuneți!!

Bun.. hai să o luăm cu începutul.

În primul și în primul rând am găsit niște idei suuper accesibile, de efect. Sunt de genul Do It Yourself, le-am găsit pe Pinterest și mi se par geniale. Se pot adapta în funcție de fiecare persoană.

21c68642d05e4dcf877b331043415aefeac8b82b16cb6c697f1e3d0140e723d8  Borcanele cu bunătați și papuceii cu bunătăți mi se par niște cadouri cu care nu putem da greși. Plus de asta sunt făcute pe gustul fiecăreia. Ce fată nu s-ar bucura la niște papuci drăguți și confortabili umpluți cu machiaj și cosmetice (căutați la raionul de travel size)

37305dbe1d8cf3d3ed4681602af2bc40 Și pe acesta, după cum l-am numit și în clip – borcanul cu gânduri bune – un cadou care nu necesită absolut nicio cheltuială, ci doar puțin timp. Un cadou numai bun pentru prietena cea mai bună, pentru iubită. Mi se pare o idee super drăguță și foarte personală.

Acum hai să intrăm în ideile random.. am strâns atâtea idei, dar am să mă rezum la câteva.

  • Cadouri pentru iubitoarele de machiaj.

– în primul și în primul rând recomand paletele de farduri. Cu un produs de genul nu dați greș niciodată!!

Pentru un buget redus, vă recomand paletele de la Sleek și paletele de la Makeup Revolution. Au niște prețuri super bune și sunt calitative.

paleta-farduri-sleek-au-nature-5fa1e1576e0fe523bd2-96017791-1_3888makeup-revolution-iconic-2-paleta-farduri-de-ochi___7

Și pentru un buget mai mare, recomand produsele Too Faced, toate paletele lor sunt absolut geniale. Au niște ambalaje superbe, drăgălașe .. ahh sunt pur și simplu îndrăgostită de acest brand.

insta-toofaced2

– Seturi de pensule. Puțin mai costisitoare în unele cazuri, dar merită din plin și sigur persoana în cauză se va bucura. Ce am încercat eu și ce recomand: Real Techniques, EcoTools și dacă mai aveți timp vă recomand să dați comandă pe Aliexpress.

– Clipul în care vă prezint recomandările mele în materie de pensule –

 

– Makeup Bags. Ce fată nu s-ar bucura la un portfard drăguț, indiferent cât de gradul de obsesie pentru machiaj :D. Găsiți la H&M unele super simpatice, chiar și în Bershka 

8873bc8af32695faab2a3dd2f4f804ba9683877800_1_1_3

  • Cadouri pentru mame/ mătuși/ bunici.

În fiecare an mă dau cu capul de pereți să găsesc idei pentru mami, bunica mea, mătușile mele.. pentru persoanele mature din viața mea. Voiam să găsesc ceva simpatic dar și într-un buget redus. Să vă arăt la ce m-am gândit.

Cărți de gastronomie (sau orice accesoriu pentru bucătărie)… Poate fi un clișeu, dar majoritatea femeilor pe care le știu, iubesc să facă tot felul de bunătăți. Chiar și mie îmi place (bine… eu sunt mai mult pe dulciuri, dar tot pe acolo).carte-de-bucate_1_fullsize

7c36589e5b-600x600    8f8e1b5bbe-600x600
c816f185b3-600x600

 

 

 

 

 

 

 

La capitolul cărți eu recomand Elefant și Libris. Iar când vine vorba de nimicuri din acestea pentru decor (și altele) îmi place site-ul Bonami. L-am descoperit de curând și îmi place la nebunie, are tot felul de chestii minunate!

 

Seturi de creme/ geluri de duș. Un cadou tipic, dar nicio femeie/ fată nu o să se plângă. Toate iubim gelurile de duș cu arome deosebite cu care să ne răsfățăm (în aceeași categorie intră și cremele). Preferatele mele sunt seturile de la The Body Shop. Dar mai sunt și la Yves Rocher unele foarte accesibile și simpatice și bineînțeles în toate magazinele gen supermarket sau hypermarket.

chocomania-gift-cracker-br94976_15221gift-small-glazed-apple-xm14_24521

Haine/accesorii. Aici recomand fularele, mânușile, căciuli (acestea sunt valabile pentru toate vârstele), pijamale sau un pulover pufos. Aceasta categorie o văd așa ca pe o variantă de luat pe ultima sută de metri. Mergeți în magazinele voastre preferate (eu prefer H&M sau Bershka) și sigur găsiți ceva drăguț.

7399a5b47d3e890aaa629121a0d33647e4f8352fbcf30d02f7a47d6ed94b1180

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hmprod-2  hmprod

 

  • Cadouri pentru prietene/ surori/ iubite. Aici e lista cea mai lungă, dar am reușit să mă limitez la câteva lucruri pe care le vreau și eu (chiar dacă am destule, tot timpul mă trezesc, că îmi iau altele noi, să fie acolo la colecție :D)

Căni! Noua mea obsesie. O cană drăguță, feminină sau cu un mesaj amuzant. Căni sunt la toate drumurile. Pe Bonami sunt multee frumoase, pe Cărturești, pe Emag… și lista e lungă.

hmprod-2hmprod-3

 

Agende! Sau accesorii pentru agende. Mai nou știți că este obsesia aceasta (nu o luați în nume de rău, că și eu am luat acest virus) și orice fată s-ar bucura la o agendă nouă sau la washi tape-uri… etc. Înțelegeți unde bat :D.

Pe Bonami, Cărturești chiar și la Bershka sunt tot felul de agende simpatice și accesorii de toate felurile. Ah.. și să nu uitam de Raiul washi tape-urilor – Aliexpress

4884a36066-1000x10002815186800_1_1_1a2bee47aac-1000x1000

 

Cărți! Dacă mă urmăriți de ceva timp pe Youtube știți că sunt înnebunită după cărți. Tot timpul vreau cărți noi, tot timpul sunt cu ochii pe Elefant și pe Libris după oferte noi.

10848578_801277723241191_5328463084392784286_o

– Gablonțuri. Toate ne bucurăm la tot felul de bijuterii… dar cum nu mă dau banii afară din casă, mă uit la diamante și alte chestii de genul de la distanță :))) Un site unde găsești bijuterii frumoase (gablonțuri) este Aliexpress. Dar tot timpul sunt cu ochii și pe Meli Melo, H&M (care de multe ori au bijuterii super frumoase), SIX.. etc.

Vă las mai jos doua clipuri de pe canalul de Youtube despre bijuterii.

 

– Lumânări/ decorațiuni. Pentru asta recomand Jumbo și Pepco, dar sunt și site-uri online pe care le recomand: H&M Home (au multe lucruri frumoase și accesibile ca preț) și Bonami. Lumânările sunt o idee bună, ramele foto, cutiile de bijuterii.. etc.

hmprod-4hmprod-6hmprod-7hmprod-8

 

Mda.. și cam atât. O postare cam lungă… Sper totuși că vă este cât de cât de folos, sper că v-am dat o idee măcar. Nu uitați să treceți și pe canal, mai jos aveți clipul postat tot despre acest subiect. Șiii dacă vreți să vă arăt și lista mea de cadouri pentru El, nu uitați să îmi lăsați în comentarii.

 

 

 

Anita.

 

 

Leave a Reply

