Beauty

Crema Nutritiva Himalaya Herbals

Heei!! Astăzi vorbim despre o cremă… mai exact crema nutritivă de la Himalaya. Am primit acum ceva timp un pachet cu câteva produse Himalaya, printre care și această cremă. Sinceră să fiu nu credeam că o să-mi placă.

Crema mea de suflet este cea de la Kiehl’s, dar din când în când mai încerc și altceva. Crema trimisă de cei de la Himalaya mi-a fost “furată” de mami :D, așa că mi-am cumpărat și eu una, varianta de 150 ml.

img_7220

Ce promite această cremă:

  • Hidratare, datorită extractului de Aloe Vera;
  • Hrănire, datorită extractului de Winter Cherry;
  • Protejează pielea de factorii nocivi cu ajutorul extractului de Indian Kino Tree. 

 

Ce mi-a plăcut mie… – chiar hidratează.

– Raportul calitate-preț este unul foarte bun. Eu acum o folosesc pe post de cremă de mâini și corp.

– Intră foarte repede în piele și nu lasă pelicula aceea grasă.

– Are un miros plăcut și este potrivită pentru toate tipurile de piele.

img_7222

img_7225

Crema vine în variante de – 50 ml, 150 ml și chiar 200 ml –

img_7254

Crema este valabilă 6 luni de la deschidere ( la mine sigur se va termina mult mai repede, având în vedere ca o folosesc și pe mâini și pe corp ).

Este bună pentru sezonul rece.. eu una în această perioadă simt nevoia să fac o baie în creme, să îmi simt pielea în permanență hidratată.

Și un aspect foarte important pentru mine, nu a fost testată pe animale!

img_7249

Cam atât pentru astăzi fetelor. Vă pup!

Anita.

 

Leave a Reply

