Life

Idei de cadouri pentru El

Hello hello!! A venit și luna mea preferată – Decembrie – !!!

Pentru că articolul/clipul cu Idei de cadouri pentru Ea, a avut atâta succes și mi-ați spus că ați vrea să vedeți și varianta pentru EL, m-am pus iar pe brainstorming și am venit cu niște idei.

Primele idei de pe listă, sunt luate de la varianta pentru fete. Idei de genul Do It Yourself și anume Borcanul cu bunătăți (care merge perfect și pentru partea masculină) și Borcanul cu gânduri bune sau Borcanul cu amintiri. Mi se par niște idei suuper drăguțe și personale, în special Borcanul cu amintiri, umplut cu tot felul de poze, bilete la filme și tot felul de chestii care să vă amintească de momentele frumoase petrecute împreună.

click-pic-for-40-diy-valentine-gift-ideas-for-boyfriend-husbands-ticket-memory-jar   318962-date-ideas-ecec9

  • Cadouri pentru tați/ unchi/ bunici.

Bineînțeles că tot ce menționez eu aici sunt valabile și pentru iubiți, frați.. etc. Pot fi personalizate în funcție de fiecare, însă mie îmi e mai ușor să le pun astfel pe categorii.

–  Cărți de gastronomie (sau orice accesoriu pentru bucătărie). Ani la rând i-am cumpărat lui tati tot felul de chestii de bucătărie și cărți de bucate. Sunt mulți bărbați pasionați de gătit, deci această idee merge și pentru ei.

secretul-succesului-carte-de-bucate-retete-esentiale-din-gastronomia-moderna_1_fullsize   cartea-de-bucate-a-centrului-lifestyle-herghelia-valentina-dan-mph-dr-nicolae-dan-mph-editura-viata-si-sanatate

– Accesorii pentru grătar. Toți bărbații sunt înnebuniți când vine vorba de făcut grătar așa că niște accesorii pentru grătar sunt sigură că vor fi binevenite.

_32

– Trusă de scule. Nu prea mă pricep la chestii de genul, dar găsiți truse de genul pe la toate hypermarket-urile, am văzut și în Lidl. Cam orice bărbat se bucură la o trusă plină cu obiecte noi de meșterit prin casă.

trusa_scule_160_buc_341600      vigor-trusa-scule-236

–  Accesorii pentru pescuit. Aici chiar că nu mă pricep, dar nu e nimic ce nu poate rezolva Nea’ Google. Sunt foarte multe site-uri de pescuit și sunt foarte multe magazine de specialitate unde puteți găsi diverse chestii care ar bucura bărbatul din viața voastră.

kit-ul-pescarului     kit_pescuit_copca_2

 

  • Cadouri pentru frați/ iubiți/ prieteni…

– Seturi cosmetice. Da.. și ei se bucură la astfel de seturi. Cred că este cea mai sigură idee de cadou. Găsiți la toate drumurile și pentru toate buzunarele. Sunt seturi super mișto în Sephora sau în Douglas cu parfum și gel de duș. Dar sunt și în Hypermarket-uri sau pe diverse site-uri ( Emag, Elefant, Farmec… etc).

75593657f7b6dad67a657f7c1d36e4f5        set-parfumerie_4761_1_1477925538

4144-borseta-gh3men2  res_e41c9a49e209a14a716c49cec425acdf_450x450_t8sb

– Căni. 

32d6e686f87c03d35adbb05bdc92bf89 2499dc7a68338383230db942c780e3e174d0bee84c22e5c53cc03aec8e95984a

– Briceag. Ok.. deci cred că toți băieții de pe lumea asta își doresc un briceag Victorinox Swiss Army. Chestiile aste sunt pentru ei, cum sunt pensulele de machiaj pentru noi 😀

Sunt de toate felurile.. pentru toate buzunarele.. efectiv am rămas mască în momentul când mă uitam la ei pe site. Au câteva și cu stick incorporat.

8796909174814_celum_70371_560wx490h 8836494065694_celum_96949_560wx490h 8836494524446_celum_96950_560wx490h

– Jocuri video sau jocuri de societate. Cred ca această sugestie este destul de evidentă. Toți băieții cred că sunt înnebuniți mai mult sau mai puțin după jocurile video. Dar, cred că și un joc de societate este binevenit.

        diablo_iii_cover        fifa_16_cover

activity-original1

– Un ceas. Acum depinde și de bugetul vostru. Puteți găsi tot felul de ceasuri pentru toate buzunarele. Bărbații pe care îi cunosc eu nu prea sunt cu accesoriile, dar un ceas nu îl vor refuza.

8839048626206_celum_94085_960wx840h  _8627301

 

 

 

 

 

– Un portofel. Bărbații pe care îi știu eu ori nu au un portofel, ori au unul vai de el… deci această idee mi se pare una foarte utilă.

descarcare              71hmxqs-ncl-_sl1500_

 

  • Cadouri pe ultima sută de metri.

– Articole vestimentare. Pentru că de cele mai multe ori rămânem pe ultima sută de metri când vine vorba de cadourile pentru băieții/ bărbații din viața noastră… cel mai simplu este sa mergem pe ceva safe, cum ar fi ceva de îmbrăcat, un tricou, un pulover, un fular.. etc.

hmprod       hmprod-1           hmprod-3

Și cam acesta este articolul. Mai jos vă las link-ul clipului de pe canalul de Youtube. Sper că v-am fost de ajutor!

 

Anita.

Leave a Reply

