Bookworm

Book Wishlist – 10 carti de citit in 2017 –

Dacă mă urmăriți de ceva vreme pe Canalul de Youtubeștiți că îmi place foarte mult să citesc. Am o groază de cărți.. tot timpul cumpăr cărți.. aproape tot timpul citesc.. da, este o mică obsesie (ca și Makeup-ul). Am câteva clipuri cu și despre cărți, pe care le puteți vedea aici.

În anul 2016 nu am citit atât de multe cărți pe cât aș fi vrut.. dar pentru anul 2017 mi-am propus să citesc cel puțin 50 de cărți, nu sunt așa multe.. dar sper să reușesc!

M-am gândit să împărtășesc cu voi 10 cărți pe care le am pe Wishlist și pe care vreau neeapărat să le citesc anul viitor.

1. Glass sword – Victoria Aveyard

V-am înnebunit cu Regina Roșie – Victoria Aveyard. Aceasta este cartea a doua, pe care o aștept de ceva timp să fie tradusă, asta pentru că vreau să fie la fel ca prima, să se vadă frumos în bibliotecă (mda, am o problemă cu asta, ca fiecare serie să fie de la aceeași editură…).

b3a687f1c1018152bdc65e9374eb9e1f

2. Urzeala tronurilor – Încleștarea Regilor – George R.R. Martin

Am citit primul volum, îmi propusesem să termin toată seria până când o să apară sezonul 7, dar nu cred ca voi reuși. Sunt niște cărți suuper detaliate și se citesc mai greu, dar merită. Mi-a plăcut mult primul volum și abia aștept să-l citesc și pe al doilea.

inclestarea-regilor-cantec-de-gheata-si-foc-vol-2_1_fullsize

3. Girl Online: Going Solo – Zoe Sugg

Abia am terminat Girl Online: În turneu,  mi-a plăcut, nu la fel de mult ca și prima, dar mi-a plăcut.. mai puțin finalul, nu-mi plac despărțirile. Dar chiar și așa abia aștept să o citesc!

file_1641012_om83e2p

4. Fata din tren – Paula Hawkin

A vorbit lumea în ultimul timp despre această carte (și film), încât am intrat pe site-ul celor de la Elefant, să citesc descriere.. pur și simplu am rămas intrigată și am pus-o în wishlist. Pare interesantă, am să vă zic mai multe după ce o citesc.

fata-din-tren-editie-de-film_1_fullsize

5. Nerve: adevăr sau provocare – Jeanne Ryan

Trailer-ul filmului mi s-a părut super interesant, așa că mi-am propus să citesc mai întâi cartea, apoi am să văd și filmul.

nerve-adevar-sau-provocare_1_fullsize

6. Înainte să te cunosc – Jojo Moyes

Mda.. eu nu citesc cărți triste de regulă, cărți în care oamenii sunt bolnavi, pentru că îmi provoacă tot felul de stări nasoale.. ma rog, asta e altă poveste. Dar vreau să citesc această carte, sper să nu mă deprime prea tare.

inainte-sa-te-cunosc_1_fullsize

7. Fantastic Beasts and Where to Find Them – J.K. Rowling

Mda… Obsedată de Harry Potter.. nu cred că mai trebuie să zic de ce vreau să citesc această carte.. 😀

fantastic-beasts-and-where-to-find-them-the-original-screenplay_1_fullsize

8. Magia (Secretul) – Rhonda Byrne

Din când în când simt nevoia de o carte motivațională. De aceasta am auzit de la Irina, de la The Rawscientist și am trecut-o în wishlist.

magia-secretul_1_fullsize

9. Inferno – Dan Brown

Îmi plac foarte mult cărțile lui Dan Brown, sunt super interesante, pline de acțiune și te țin în suspans. Deci Inferno este următoarea pe care vreau neeapărat să o citesc. Nu am văzut încă filmul, dar îl voi vedea după. Îmi place mai întâi să citesc, cartea și după să văd filmul.

inferno_1_fullsize

10. Requiem – Lauren Oliver

Am citit Delirium acum ceva timp, acum sunt la jumătatea celui de-al doilea volum (Pandemonium). Este ok Pandemonium, dar nu la fel ca Delirium. Sunt curioasă dacă se va termina cu bine această serie.. cu toate că am o presimțire că nu va fi așa…

requiem-delirium-vol-3_1_fullsize

Și cam acestea sunt 10 din cărțile pe care le am în wishlist. Am să vă țin la curent cu părerea despre aceste cărți când le voi citi și ce alte cărți mai pun pe listă. Mă puteți găsi și pe Goodreads și nu uitați să treceți și pe canal, să fiți la curent cu ce mai postez!

Anita.

 

 

6 thoughts on “Book Wishlist – 10 carti de citit in 2017 –

  1. Fata din tren e cea mai tare carte pe care am citit-o. Te tine in suspans pana la ultima pagina. It’s so awesome!! Hope you’ll enjoy it!!
    Te pup si imi plac fooooarte mult clipurile tale, dar la fel de mult imi plac si articolele de pe blog.
    Keep up the good work!!

    Like

  2. Buna! Eu am citit delirium (intreaga serie) si cred ca o sa iti placa al treilea volum. Eu am scris despre ele pe blogul meu, dar dau cateva spoilere. Am citit si inferno, si mie imi place mult Dan Brown si la fel, cred ca o iti placa mult din cate te stiu eu de pe youtube 😉 si despre fata din tren am scris, este geniala, m-a tinut cu sufletul la gura. Nu iti recomand sa vezi filmul inainte de a citi cartea pt ca isi va pierde farmecul. Filmul e bun, e fidel cartii. Am si eu Regina rosie pe lista mea, de la tine am aflat de ea si mi-am cumparat-o. Citesc deja al doilea volum din Games of Thrones si sunt fan harry potter, dar intai de fantastic beasts o sa citesc harry potter si copilul blstemat.

    Like

  3. Vaaii cat de tare mi–a placut inainte sa te cunosc. Cartea aia m-a facut sa simt atatea emotii si bune si rele. Am plans,am ras, am stat cu sufletul la gura si eu una nu prea reactionez asa la orice carte. Cu toate ca sfarsitul ma bulversat si ma practic imi venea sa arunc cu cartea pe geam pt ca nu sa terminat cum vroiam eu dar na…nu poate sa ne multumeasca pe toti. Poate iti faci timp sa treci si pe la mine pe blog, sunt inca noua in domeniu dar as aprecia foarte tare. Te pup ! https://andreeas2512.wordpress.com/

    Like

Leave a Reply

