Beauty

Rujuri favorite pe timp de iarna

Hello hello! Ce mai faceți fetelor? Astăzi m-am gândit să vă arăt rujurile mele preferate pentru perioada aceasta rece. Majoritatea sunt rujuri închise la culoare, nuanțe de roșu, dar și două nuanțe nude.

img_7417

Boys’n Berries all day matte – Vampirella

Boys’n Berries all day matte – Fetish

Boys’n Berries all day matte – Silhouette

ColourPop – Tulle

Rimmel London by Kate – 107

MAC – Velvet Teddy 

img_7423img_7427

Rujurile mate de la Colourpop și cele de la Boys’n Berries sunt preferatele mele. Rezistă foarte mult pe buze și au niște culori superbe. Am și două rujuri normale, cel de la Rimmel London și cel de la MAC. Îmi plac foarte mult aceste două rujuri. De obicei întind mâna și după rujurile de la NYX, dar pentru astăzi nu am niciunul să vă arăt. Cam atât pentru astăzi! Voi ce rujuri purtați în această iarnă?

Anita.

Leave a Reply

