Beauty

Beauty Swap by Beautybarometer – 6 –

Hello fetelor!! Astăzi vreau să vă povestesc puțin despre evenimentul la care am participat pe 13 Decembrie. Am fost la Beauty Swap, un eveniment organizat de Ana, de la Beautybarometer, căreia vreau să îi mulțumesc și pe această cale!

În cadrul evenimentului, ne strângem o groază de bloggerițe, socializăm, bem un ceai bun și facem schimb de produse cosmetice.

Este a doua oară când particip la eveniment, prima oară am făcut un Vlog, pe care îl gasiți mai jos.

 

Atunci aveam și eu o groază de produse de dat la schimb, însă de data aceasta nu am avut, dar m-am bucurat tare mult de compania fetelor și de ambientul plăcut de la Ceaineria Infinitea.

canon-eos-70d266

canon-eos-70d198

Ah, aceast local.. nu am cuvinte, efectiv, este minunat!! A știut Ana ce să aleagă! Mai ales în perioada aceasta, m-am simțit ca într-un loc de poveste. Am fost servite cu tot felul de ceaiuri bune, cornulețe și fursecuri. Localul este decorat superb, muzica plăcută. Vă recomand să mergeți pe acolo dacă sunteți din București sau veniți în vizită.

canon-eos-70d187

canon-eos-70d191

Aici este și Ana!

Sponsorul evenimentului a fost Marionnaud. Am avut ocazia să vedem produsele de Crăciun pe care le găsim acum în magazinele fizice, dar și pe site-ul lor.

canon-eos-70d175

canon-eos-70d171

canon-eos-70d174

canon-eos-70d169

Mi-a plăcut foarte mult la eveniment! Mă bucur mult că am fost invitată, m-am simțit foarte bine și am petrecut un timp plăcut alături de alte fete care împart aceeași pasiune cu mine!

canon-eos-70d195

Pozele sunt făcute de Irina, de la Rawscientist!

Va pup fetelor!

Anita.

 

 

 

2 thoughts on “Beauty Swap by Beautybarometer – 6 –

Leave a Reply

