Life

New Year’s Resolutions: 2017

Cred că la fiecare sfârșit de an îmi propuneam să-mi fac o listă cu ce aș vrea să fac, să schimb la mine în Noul An.. Daar, niciodată nu am făcut asta. Ei bine, este sfârșit de an și fac pentru prima oară această listă.

ecb4f72b05af58a5324f7602e515a783

Hai sa trecem la listă și să nu o mai lungesc

  • Să gândesc (mai) pozitiv…

De când mă știu am fost o persoană negativistă… și nu este deloc ok. Așa că, în 2017 vreau să mă lupt cu vocile din capul meu și să le zic să mai ia o pauza.. să mă lase să gândesc și pozitiv :))

0c7dda9068a3172d962c71b1db490d7d

  • Să-mi iau carnetul

Nu știu dacă știți asta despre mine, dar de mică mi-au plăcut mașinile, fooarte mult. Când vine vorba de mașini mă transform într-un băiețel. Culmea, am două pasiuni atât de diferite, makeup-ul și mașinile… Dar, să-mi fie rușine, încă nu mi-am luat carnetul. În 2017 vreau neeapărat să fac asta, nu vreau să ajung la 30 de ani să depind de cineva să mă ducă și pe mine cu mașina.

1b8f7a86e85500cbecbc04b565ecc2ef

  • Să-mi îmbunătățesc calitatea clipurilor

Canalul meu de Youtube este destul de important pentru mine, este locul unde mă pot exprima liber, unde îmi împărtășesc pasiunile cu voi… Atunci când vine vorba de canalul meu, tot timpul am fost foarte pretențioasă cu ce postez. Tot timpul caut să-mi perfecționez calitatea clipurilor. Am multe lucruri la care vreau să lucrez în 2017, vreau să vin cu filmulețe noi, cât mai inventive și calitative.

  • Să încerc să ajut cât mai multe persoane care au nevoie ( și animăluțe abandonate)

131ab6ce98336cd714b1e9693428b9f1

Chiar dacă sună a clișeu, vreau să ajut cât de multe persoane pot, persoane care nu au posibilități.. Bine.. aici am să includ și animăluțele. Nu suport să văd persoane sau animăluțe care suferă.. și sper din tot sufletul să reușesc să fac ceva bun pentru aceste persoane și animăluțe ( când eram mică îmi doream să deschid un adăpost pentru animale… poate peste câțiva ani o să și reușesc, nu se știe niciodată).

  • Să încerc să mănânc sănătos

Mda.. Mami, dacă citești asta, să nu mă aștepți cu legumele gata pregătite 😀

Încerc să o iau ușor.. de regulă mănânc prostii.. chestii foarte nesănătoase. Nici să nu aud de legume.. dar voi încerca să compensez cu fructe și cu alte chestii cât de cât mai sănătoase, o iau ușor ușor. Gata cu McDonald’s!

  • Să merg într-un loc nou

Iubesc să călătoresc! Ah și nici nu vă imaginați cât de mult.. iubesc să vizitez locuri noi, să învăț obiceiuri noi… În 2017 vreau să vizitez o țară nouă! Am în cap un loc unde aș vrea să ajung, dar până la urmă am să mă mulțumesc cu orice loc. Vreau să merg peste tot în lume!

Dar dacă ar fi să aleg, aș vrea să ajung neeapărat în 2017 la Harry Potter World (Warner Bros. Studio Tour London), în Anglia! Ah și să nu cumva să ratez piesa de teatru Harry Potter and the Cursed Child. Mda.. copilul din mine își spune cuvântul.

669228d992494fb445d0982ce84ab97b

Cam atât pentru astăzi. Care sunt rezoluțiile voastre pentru 2017? Vă pup și vă doresc un An Nou fericit, în care să realizați tot ce vă propuneți!

Anita.

 

 

One thought on “New Year’s Resolutions: 2017

Leave a Reply

