Life

Cateva amintiri frumoase din 2016

 

 

Anul 2016 nu a fost cel mai bun an, dar vreau să uit de părțile urâte și să fac acest articol cu lucrurile frumoase care mi s-au întâmplat, chiar dacă sunt mici și pentru unele persoane nu sunt cine știe ce… pentru mine au fost exact ce trebuie ca să mă facă să mă simt mai bine 😀

  1. În luna Februarie am descoperit Henna 😀 Am sa va las aici link-ul cu experiența mea cu Henna
  2. În Martie mi-am făcut tatuajele pe degete. Care nu sunt cele mai reușite și vreau să le refac, dar m-am bucurat tare mult când le-am facut. Plănuiesc următorul tatuaj acum 😀
  3. După cum știți sau nu… eu urăsc vara, dar singurul lucru bun care s-a întâmplat vara aceasta a fost ca am scăpat de facultate. Deci ca să o zic într-un mod drăguț, am terminat facultatea. Yeey! :))
  4. Aaa și era să uit, încă o chestie drăguță vara aceasta, am fost 3 zile la Innuța (unde dintre prietenele mele cele mai bune <3, vă las aici Best Friend Tag-ul de pe Youtube cu ea), în Constanta. A fost tare drăguț, am lenevit -una dintre activitățile noastre preferate-, dar ne-am și plimbat.
  5. În toamnă am fost invitată la primul meu eveniment, organizat de Ana Maria de la BeautyBarometer. Acolo am avut ocazia să cunosc fete cu care împart aceeași pasiune -Cosmetice-. Și să nu uităm de faptul că am cunoscut-o în sfârșit pe Irina de la The Rawscientist, cu care am făcut două clipuri în colaborare, pe care le găsiți aici și aici. Aici puteți vedea Vlogul de la eveniment și aici articolul pe care l-am scris.
  6. În Octombrie am plecat în Berlin, ca în fiecare an, să-mi vizitez verișoara. A fost foarte drăguț, ca deobicei. Tot timpul mă întorc cu o stare de bine din Berlin, cred că îmi face bine aerul de acolo 😀
  7. Șii ultima amintire frumoasa este Revelionul, pe care l-am făcut alături de cealaltă BFF a mea 😀 Maria (am și cu ea Best Friend Tag pe canal, îl puteți vedea aici).

A fost un an plin de chestii nasoale.. nu am foarte multe amintiri plăcute, dar totuși mă bucur de toate lucrurile frumoase care mi s-au întâmplat și abia aștept să văd ce îmi pregătește 2017 (sper că vor fi mai multe lucruri bune anul acesta :)) )
Care sunt amintirile voastre preferate din 2016?

 

Anita.

Leave a Reply

