Beauty

5 produse preferate pentru iarna

În caz că nu ați văzut clipul cu Winter Essential sau în cazul în care nu aveți răbdare să îl urmăriți, m-am gândit să scriu un mic articol cu câteva din produsele fără de care nu pot sta în anotimpul rece.

Având în vedere că afara e ger și ninge în prostie, trebuie să avem o grijă și mai mare de pielea noastră. Eu am tenul uscat în general… ei bine, acum este și mai uscat. Deci acest articol va consta în creme :))

  1. Crema mea preferata pentru ten este – Kiehl’s Ultra Facial Moisturizer

V-am vorbit de fooarte multe ori de această cremă, îmi place foarte mult, hidratează tenul – este perfectă pentru tenul uscat. Are o textura lejeră și nu ai nevoie de o cantitate foarte mare pentru a hidrata întregul ten.

img_7655

2. Balsamul de buze – unul dintre preferatele mele este cel de la Yves Rocher. Cel mai mult îmi place acela cu Nucă de Macadamia

balsam_pentru_buze_nuc_de_macadamia_00174

3. Crema de mâini – preferata mea este cea de la Nivea – Smooth Sensation. Folosesc non stop cremă pentru mâini, am încercat foarte multe, am folosit și de la Farmec niște creme bune de mâini.

descarcare

4. Crema de picioare – eu o folosesc în prostie pe cea de la Sabon.. cred că știți deja, pentru că efectiv v-am înnebunit cu aceste produse, dar nu am ce face, așa se întâmplă când fac o obsesie pentru anumite produse 😀

img_5931

5. Șii să nu uităm de crema de corp, de preferat este să folosiți și un exfoliant. Crema pe care o folosesc momentan este…ghiciți? Tot de la Sabon și o puteți găsi aici.

img_5933

Și în caz că vreți să urmăriți și clipul cu Winter Essentials 😀 :

 

Voi ce produse folosiți în perioada asta ?

Anita.

 

Leave a Reply

