Bookworm

Recenzie: Fantastic Beasts and Where to Find Them

Hello! Astăzi voi încerca să fac prima mea recenzie.. vreau să spun și aici câteva cuvinte despre această carte – Fantastic Beasts and Where to Find Them -. La sfârșitul lunii am să postez și un clip cu ce am mai citit în ultimul timp, printre care este și această carte.

Nu prea mă pricep să fac recenzii profi, așa că am să vă zic cum știu eu mai bine.

Am primit această carte de la Books-Express. M-am bucurat tare mult când mi-a ajuns pachetul, a fost așa de frumos împachetată cartea, nici nu îmi venea să o deschid. Puteți găsi link-ul ei aici.

Eu am varianta în engleză, dar din câte am înțeles, cât de curând o să apară și varianta în română. Recomand cu tot dragul această carte! Mi-a plăcut tare mult, este o lectura ușoara, care pur și simplu reușește să-ți captiveze atenția de la primele pagini… Nici nu mă așteptam la altceva din partea autoarei. J.K.Rowling este o persoană atât de talentată, nici nu am cuvinte să descriu admirația pe care o am față de ea.

img_7414

Primul lucru care mi-a captat atenția este coperta, care este absolut minunată. Am avut grijă să aranjez biblioteca în așa fel încât să se vadă foarte bine coperta acestei cărți.

Am citit foarte repede cartea, pur și simplu nu o mai puteam lăsa din mână. Povestea este foarte bine structurată, acțiunea este exact ce trebuie pentru a te ține cu sufletul la gură. M-am îndrăgostit de personaje, în special de Tina… și de Newt, bineînțeles. Tina, chiar dacă în primele pagini ale cărții, mă cam enervase, a început să îmi placă tare mult de ea, odată ce intram și mai mult în poveste.

Și în ciuda faptului că este un scenariu, avem foarte multe detalii, descrise foarte bine.

Dacă nu ați reușit să o citiți până acum, eu zic să puneți mâna pe ea, în special dacă sunteți fani Harry Potter.

 

Cam atât pentru astăzi. Voi ce ați mai citit? Nu uitați că la sfârșitul lunii sau cel târziu în prima săptămână din Februarie, postez un clip nou cu ce am mai citit în ultimul timp. Momentan am terminat 4 cărți, dar sper să mai citesc două până la sfârșitul lunii.

Anita.

Leave a Reply

