Beauty

Produse NYX favorite + Wishlist

Hello fetelor!! Astăzi vreau să vă arăt câteva produse pe care le ador de la NYX și câteva pe care vreau să le încerc cât mai curând. Cred că aproape toate aceste produse le-am folosit în clipurile mele și v-am zăpăcit cu ele :)).

Hai să nu ne mai lungim și să vă arăt produsele.

1. NYX HD Concealer

corector-nyx-hd-concealer-wand-b2ff032c41e512db8d0-profil

Am pus poza de pe net pentru că al meu tocmai ce s-a terminat, dar am să mi-l recumpăr! Este unul dintre cele mai bune corectoare pe care le-am încercat. Acoperă și luminează zona de sub ochi, nu o usucă… este perfect!

2. NYX Micro Brow Pencil

Acesta este încă un produs pe care l-am recumpărat de fooarte multe ori și am să-l recumpăr în continuare! Este un produs foarte bun, în special pentru persoanele care nu au timp să se machieze.

3. NYX Highlight&Contour PRO Palette

img_8341

Paleta aceasta e minune! Un produs fooarte bun, în special pentru fetele care vor să se apuce de machiaj! Aveți o groază de opțiuni de pudră bronzantă, aveți și pudră pentru setare a corectorului și iluminator. Merită toți banii și poate fi folosită și pentru un machiaj al ochilor. Vă las aici un clip mai vechi, în care i-am făcut un Review+Demo.

4. NYX Lip Lingerie

img_8343img_8347

Unul dintre cele mai bune rujuri lichide (mate) pe care le-am încercat! Culoare aceasta este superbă! Rujul rezista foarte bine și nu usucă așa de tare buzele. Am pe Wishlist câteva culori din această gamă. Abia aștept să pun mâna pe ele!

5. NYX Jumbo Eye Pencil

img_8348img_8351

Cred că aceste produse au fost printre primele pe care le-am descoperit datorită Youtube-ului. Le folosesc destul de des, în special pe cel alb! Sunt perfecte ca bază de machiaj, intensifică nuanța fardurilor.

6. NYX – Blush

img_8354

Am încercat vreo trei blush-uri de la NYX, toate foarte bune, le recomand! Nu sunt prăfoase, sunt foarte pigmentate (deci aveți mare grijă cum aplicați), rezistă destul de mult și un aspect care nu trebuie neglijat, prețul! Au prețuri foarte bune, accesibile.

7. NYX Liquid Illuminator

img_8356

Îl am de puțin timp, dar m-am îndrăgostit de acest produs la prima aplicare! Îl folosesc aproape la fiecare machiaj, îmi place foarte mult că îmi oferă un aspect luminos natural. Nu este un iluminator orbitor, este un iluminator natural, care este potrivit pentru machiajul de zi cu zi.

8. NYX Vivid Brights Liner

img_8352contur-ochi-nyx-vivid-brights-a246a32ab70622d92585-profil

Am o nuanță din acest tuș, cel lila. Îmi place foarte mult, are un preț foarte bun, 19 lei… Este un tuș destul de pigmentat pentru prețul pe care îl are! Rezistă destul de bine și este minunat pentru un machiaj de efect. Am trecut pe Wishlist și alte nuanțe, pentru că vreau să încerc niște machiaje mai nebune :D.

 

WISHLIST:

Vreau să încerc foarte mult NYX Liquid Suede, au niște culori tare simpatice, mai nebune, față de ce aș purta de regulă.

NYX Angel Veil, un pimer pe care l-am tot văzut la Kathleenlights și vreau să îl încerc și eu, sunt tare curioasă cum este.

NYX Mineral Stick Foundation, de foarte mult timp vreau să încerc fonduri de ten de acest gen și mă gândeam să încep cu acesta de la NYX. Când am să pun mâna pe el, cu siguranță am să fac un First Impressions pe Youtube!

Am câteva farduri de la NYX, pe care le-am folosit în acest tutorial. Mi-au plăcut fooarte mult, se comportă foarte bine, sunt foarte pigmentate, deloc prăfoase, se blenduiesc bine.. nici nu poți să ceri mai mult! Așa că vreau să încerc NYX Prismatic Shadow!! 

V-am zis deja despre Blush-uri, deci vreau să încerc și altele, din alte colecții, în special NYX Ombre Blush.

Cam atât cu acest articol, cu aceste produse! NYX este un brand pe care îl folosesc de ceva timp, care îmi place foarte mult! Sunt produse pentru fiecare buzunar și produse calitative pe care le folosesc foarte des în clipurile mele. Voi ce produse iubiți de la NYX? Ce vreți să încercați?

Anita.

One thought on “Produse NYX favorite + Wishlist

Leave a Reply

