Beauty

APA MICELARA ULTRA PENTRU PIELEA REACTIVA

Hello!! 🙂  Au trecut 7 zile de când testez această apă micelară – La Roche-Posay apa micelară ultra pentru pielea reactivă – și a venit momentul să vă zic părerea mea despre ea.

_MG_8761

Irina, de la Rawscientist, m-a provocat să intru în #larocheposaychallenge și mă bucur tare mult că am avut ocazia să testez acest produs.

Ok.. hai să începem, să vă zic mai întâi ce promite această apă micelară. Cei de la La Roche-Posay au scos trei ape micelare noi, pentru mai multe tipuri de ten, a mea fiind cea pentru tenul hipersensibil și reactiv.

“Curăță și îndepărtează machiajul tenului dar și al ochilor. Chiar și particulele de poluare.”

Această apă micelară promite să folosim mai puține dischete demachiante și promite să îndepărteze particulele invizibile de poluare.

INGREDIENTE:
AQUA / WATER
GLYCERIN
PEG-7 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES
POLOXAMER 124
POLOXAMER 124
PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES
POLYSORBATE 80
DISODIUM EDTA
BHT
MYRTRIMONIUM BROMIDE

_MG_8911

Ca să trecem și la părerea mea.. îmi place fooarte mult!! Eu am un ten care una două reacționează negativ la multe produse, imediat îmi apar monstruleți și când am început să folosesc acum 7 zile acest produs, aveam destul de multe coșuri (fraieră.. că am uitat complet să fac poze la început și acum cu tenul meu..), pe care încercam să le tratez cu diverse alte produse. O să vorbesc mai mult pe canal despre asta.

Nu mi-a provocat alte coșuri, ba chiar tenul meu este mult mai curat. Mă înțeleg foarte bine cu acest produs, plus că mă demachiez super rapid cu ea, folosesc mai puține dischete (trei) și pot demachia și machiajul ochilor (atâta timp cât nu folosesc rimel waterproof).

Dacă o încercați, puteți să vă spuneți și voi părerea aici. Cam atât pentru astăzi. Vă pup! :*

_MG_8897

Anita.

 

Leave a Reply

