Beauty

Machiaj + Accesorii pentru primavara

Hello!! Astăzi vreau să vă arăt un machiaj, o ținută dar și câteva accesorii pe care mie îmi place să le port primăvara.

_MG_9071

 

Iubesc primăvara, îmi place că nu mori nici de cald, nici de frig, pot purta o jachetă mai subțire, pot purta botine.. pe care oricum le port oricând, dar măcar nu se mai uită lumea ciudat la mine :)))…

La sfârșitul acestui articol, găsiți și un clip cu un machiaj, care sper să vă placă 😀

⇑ Acestea sunt botinele mele preferate, le-am cumpărat anul trecut din H&M și le port non stop. Sunt foarte comode și mi se pare că se potrivesc la multe ținute.

_MG_9104

Pentru persoanele care mă urmăresc pe Youtube, nu o să fie ceva nou… iubesc bluzele pe umeri.. în special cele albe. Am vreo 4 și le-am tot purtat în clipurile mele. Cea din imagine (și din clip) este din Zara.

_MG_9103

Iubesc culorile pastelate… și acum, zic eu, este momentul cel mai potrivit pentru a le purta. Îmi place foarte mult să port tot felul de panglici la gât, îmi place să port cercei foarte mari, dar mai port și cercei mici și drăguți ca cei din imagine.. asta pentru cu sunt cu camee 😀 (pe cei din imagine nu mai știu de unde îi am.. îi am de fooarte mulți ani)

⇑ Drăguții aceștia sunt de pe Alixpress

  • Apropo, dacă vreți accesorii super frumoase și la prețuri de nimic, Aliexpress este răspunsul 😀

De ce mai iubesc primăvara? Pentru că pot să scot de la naftalină toate fustele drăguțe și colorate sau pline de flori, care săracele au tot așteptat să fie purtate :)))

_MG_9102

Ahhh și ce-mi place cel mai mult… Să port bentițe, am fooarte multe, o să încep să le port mai des și în clipuri.

Pe cea din imagine o am tot de pe Aliexpress :))

_MG_9094

Ieri am postat și un articol cu rujurile pe care le prefer în acest anotimp, îl puteți găsi aici.

Primăvara îmi place să experimentez cu tot felul de farduri pastelate… mai jos găsiți și un tutorial video, care sper eu să vă placă și să vă inspire :).

_MG_9087

 

TUTORIAL VIDEO:

Cam atât pentru astăzi. Voi ce accesorii purtați primăvara? 🙂

Anita.

Leave a Reply

