Beauty

Cum m-am machiat de ziua mea?

_MG_9183

Ok… știu că nu am postat o săptămână și mă simt destul de vinovată. Dar de azi, revin la programul meu normal, în fiecare Joi și Duminică avem clipuri noi. Săptămâna aceasta postez un tutorial de machiaj.. este filmat chiar de ziua mea, așa m-am machiat și am zis să vă arăt și vouă, chiar dacă mai am acest gen de machiaj pe canal.

Sper să vă placă! Ne vedem duminică, cu un clip nou :*

_MG_9179

PRODUSE FOLOSITE:

  • OCHI + SPRÂNCENE:

MAC primer

Urban Decay – Naked Smoky

Too Faced Boudoir Eyes

NYX Jumbo Eye Pencil – Milk

NYX farduri – Prague și Seoul

Maybelline Pushup Angel

Maybelline Eyeliner Lasting Drama

E.L.F. kit de sprancene – Medium

  • FAȚĂ:

Maybelline Baby Skin

L.A. Girl fond de ten

L.A. Girl Pro Conceal

E.L.F. HD Under eye setting powder

Maybelline Master Contour

Rimmel London Stay Matte

theBalm Bahama Mama

E.L.F. Blush + Revlon Highlight Palette – Rose Glow

Sleek Solstice Highlighting Palette

  • BUZE:

NYX Slide on lip pencil – Nude Suede Shoes

NYX Soft Matte Lip Cream-London

_MG_9194

TUTORIALUL VIDEO:

Anita.

Leave a Reply

