Beauty

Beauty Swap by Beautybarometer + HAUL – 7 –

Hello hello! Ce faceți? 😀 Astăzi vă arăt câteva poze de la Beauty Swap-ul organizat de Ana Maria de la Beautybarometer și mai jos găsiți un video cu toate produsele pe care am pus mâna la eveniment.

IMG_9926

IMG_9854

Este a treia oară la acest eveniment, mă bucur tare mult că am participat și la această ediție. Dacă nu știți de acest eveniment, vă las aici ultimul articol și un vlog, făcut de mine, anul trecut.

M-am simțit foarte bine la eveniment, am vorbit cu fetele, am băut ceai și cafea, am mâncat bunătăți șii nu în ultimul rând ne-am tocmit.

_MG_9135

IMG_9832

IMG_9886

De această dată am mai cunoscut câteva fete din blogosferă, printre care și pe Denisa de la The Blue Bonnet 😀

IMG_988817545572_10212229303869402_8485266715076503563_o

Pozele sunt făcute de Irina de la The Rawscientist. Am făcut și eu poze.. dar ale ei sunt muult mai frumoase 😀

Sponsorul evenimentului a fost Marionnaud și am primit câteva chestii drăguțe pe care le puteți vedea în clip.

IMG_9846

Clipul de pe Youtube:

Anita.

Leave a Reply

