Bookworm

Recenzie: Glitter – Aprilynne Pike

_MG_8983

Nici nu știți cât de tare voiam să citesc această carte. La noi nu este tradusă, dar eu o am în engleză de la cei de la Books-Express. Când au văzut că o am pe Wishlist, au fost tare drăguți încât să mi-o trimită. O puteți comanda de aici.

_MG_8984

From #1 “New York Times” bestselling author Aprilynne Pike comes a truly original new novel “Breaking Bad” meets Marie Antoinette in a near-future world where the residents of Versailles live like it s the eighteenth century and an almost-queen turns to drug dealing to save her own life.

Cartea se învârte în jurul personajului principal, Danica. Acțiunea se petrece în zilele noastre sau mă rog, în viitor, dar Danica, trăia la Versailles. Partea ciudată, dar care pe mine personal m-a atras instant, este că toți care trăiau la Versailles, trăiau ca acum sute de ani, ca pe vremea regelui Soare, ca pe vremea Mariei Antoaneta, dar… cu o mică diferență: aveau avantajele tehnologiei.

Rating: 4/5 – Goodreads

2

Danica este prinsă în această lume de care nu poate scăpa, chiar dacă încearcă din răsputeri. Dar pentru a reuși, are nevoie de foarte mulți bani. Trebuie să-și schimbe identitatea, înfățișarea.. Un proces foarte complicat. Mai este presată și de mama ei, care era însetată de putere.. să se căsătorească cu regele, care ghiciți ce… este un tiran și pe deasupra și criminal. Sunt unele scene în carte destul de abuzive.. din cauza acestui “minunat” personaj.

Pe tot parcursul cărții o urmărim pe Danica, care trece prin tot felul de încercări.. se și îndrăgostește. Pe la începutul cărții descoperă un drog, numit Glitter, de care multă lume din palat era dependentă, printre care și tatăl său. Un drog foarte scump și al naibii de puternic.

_MG_8980

Este o carte destul de complexă, mi-a plăcut parcursul poveștii și după cum scrie și în descriere, este o combinație între Breaking Bad și Maria Antoaneta. O descriere mai bună nici că există.

Îmi place foarte mult stilul autoarei, cum a reușit să mă introducă în poveste, mi-a dat o stare bună să citesc toate descrierile despre vestimentația lor (dacă nu știați sunt puțin obsedată de perioada aceea, sec. XVII – XVIII :D)

_MG_8981

În carte avem și o harta cu incinta palatului Versailles. Am fost acolo când eram foarte micuță și nu îmi amintesc foarte multe, dar cartea mi-a dat așa un chef să mai vizitez palatul :D.

Oricum, este o carte mișto, pe care o recomand cu drag. I-am dat 4/5 steluțe pe Goodreads, pentru că nu mi-a plăcut finalul… dar abia aștept să citesc și volumul al doilea (care va fi și ultimul).

Cam atât pentru astăzi, voi ce ați mai citit? :*

Anita.

One thought on “Recenzie: Glitter – Aprilynne Pike

Leave a Reply

