Life

– 22 – 31.03.2017

De când am deschis acest blog, am zis că vreau să scriu tot felul de nebunii, inclusiv chestii random, care mi se întâmplă sau lucruri pe care le fac într-o zi… Aveam tot felul de idei, daar… aparent am uitat. Mda, nu vreau să mă scuz prea mult, dar de azi, vreau să mă țin de treaba asta. Să postez mai des și să postez tot felul de treburi random, din viața mea de zi cu zi.

Azi vreau să vă arăt câteva poze de la ziua mea și să vă povestesc pe scurt cum a decurs totul.

Cea mai drăguță surpriză de la Innuța mea 😍

A post shared by Anna (@anitanna31) on

Ok, deci planul meu era să stau închisă în peștera mea și nici măcar să nu răspund la telefon (asta pentru că sunt un om al peșterii) Daar, pe 30 Martie, la 23:45.. cam așa, m-am trezit cu Inna (una din prietenele mele cele mai bune :D, care apropo, stă în Constanța) la geam. Îmi era frică să deschid și geamul la ora aia, dar am deschis și am avut o mare surpriză: Innuța mea cu o cutie de brioșe în mână, care începuse să cânte cât a putut ea de tare – La mulți ani.

O surpriză tare tare plăcută! Se vede și pe fața mea bucuria 😀

PSX_20170331_003827-01

În seara aceea nu am făcut foarte multe, am stat puțin cu mami și tati, am stat la povești, am băgat brioșe în noi…

A doua zi, pe 31 Martie, ne-am trezit cu greu, având în vedere că am stat la povești până târziu. M-am pupat puțin cu al meu pisoi (care e câine.. știu, dar îmi place să-l alint) și după am început să ne machiem ca să ieșim puțin în oraș.

received_793752850776854

Am fost la o terasă drăguță și eu am băgat pizza.. pentru că de ce nu?

IMG_20170331_140029

Mai târziu, am lăsat-o pe Innuța la gară pentru că trebuia să ajungă înapoi în Constanța.

_MG_9245

Cât am fost în oraș, mi s-a pus pata să-mi cumpăr flori, așa că am găsit aceste lalele suuper drăguțe, galbene.

Pretty 💐 😁

A post shared by Anna (@anitanna31) on

Spre seară au mai venit câțiva prieteni dragi și am stat de vorbă, am mâncat, am ascultat muzică, am pierdut vremea împreună.

IMG_20170331_204416

 

 

Aici este cealaltă prietenă cea mai bună, Maria 😀 care săraca mă suportă de vreo 16 ani.

A fost o zi drăguță. poate părea banală, dar pentru mine a fost tare drăguță, m-am simțit bine și am uitat pentru moment de toate tâmpeniile pe care le am în cap.

 

 

 

 

Aaa și vreau să vă arăt o parte din cadoul pe care l-am primit de la o prietenă tare dragă mie, de la Irina, pe care o găsiți pe blogul Rawscientist.

Cele mai drăguțe cărți 💐 Mulțumeesc @therawscientist 💛💛💛

A post shared by Anna (@anitanna31) on

Anita.

 

Leave a Reply

