Bookworm

Love&Gelato. Vacanta la Florenta – Jenna E. Welch

giphy

 

coperta-1_LoveGelato

” Oamenii vin în Italia pentru două lucruri: love și gelato, i-a spus cineva odată. Dar uneori au parte de mult mai mult.

Lina își petrece vacanța de vară în Toscana, dar nu pentru că ar fi fascinată de ținuturile însorite, ca de basm, ci pentru că a fost ultima dorință a mamei sale ca ea să vină aici să-și cunoască tatăl. Dar ce tată stă departe de familie timp de șaisprezece ani? Așa că tot ceea ce Lina vrea este să se întoarcă acasă.
Dar înainte de a-și pune în practică hotărârea, primește un jurnal pe care mama ei îl ținuse cât timp trăise în Italia. Dintr-odată, Lina descoperă o lume magică de iubiri ascunse, artă și brutării secrete, care o împinge, alături de foarte chipeșul Ren, pe urmele pașilor mamei sale și-i dezvăluie un secret ascuns de ea de prea multă vreme. Un secret care îi va schimba tot ceea ce știa despre mama ei, tatăl ei, și mai ales despre ea însăși. “

 

Rating: 5/5 – Goodreads

5

 

Știu că am tot amânat acel clip cu ce am citit în luna Martie, dar duminică îl postez! Până una alta, vă las cu altă recenzie la o carte super drăguță!

Mi-a plăcut la nebunie Love&Gelato! Nu este cea mai complexă carte, dar este super ușoară, se citește repede și pur și simplu îți dă o stare de bine.

_MG_8739

În carte este vorba despre o adolescentă, căreia îi moare mama (de cancer.. eram pe punctul să nu mai citesc cartea..) și este trimisă de aceasta în Italia după ce moare. Asta pentru a-și cunoaște tatăl.

Acolo primește un jurnal de-al mamei sale, scris pe vremea când aceasta a studiat la Florența. Fata, Lina sau Carolina, nu este cea mai fericită că trebuie să se mute în Italia, dar reușește să-și facă prieteni noi și cu ajutorul unui italian chipeș, Lorenzo (de care poate se și îndrăgostește :D) reușește să meargă pe urmele mamei ei, îi urmărește tot pașii din jurnal… și descoperă un secret bine ascuns.

_MG_8726

Mi-a plăcut tare mult povestea!! Vă zic sincer, este destul de previzibilă cartea, dar au fost câteva chestii la care chiar nu mă așteptam. Dar chiar și așa, mie îmi plac și cărțile previzibile cu final fericit. Au fost momente în care pur și simplu mă bufnea plânsul de emoție când citeam.

Nu mai zic ce chef nebun am să vizitez Italia, am notat câteva locuri drăguțe din Florența care sunt menționate în carte.

Deci da.. o carte tare simpatică, care m-a binedispus și pe care o recomand cu tot dragul!

Cam atât pentru astăzi. Voi ce ați mai citit?

Anita.

Leave a Reply

