Bookworm

Recenzie: Trei Coroane Intunecate – Kendare Blake

Hai că scriu în sfârșit o recenzie la această carte pe care pur și simplu am știut de la bun început că o să-mi placă foarte foarte mult. Nu m-am înșelat!

V-am vorbit puțin despre ea în clipul cu Ce am citit în Martie și Aprilie, pe care vi-l las mai jos, în caz că nu l-ați văzut.

 

În fiecare generație de pe insula Fennbirn se naște un set de triplete: trei regine, toate moștenitoare cu drepturi egale la coroană și fiecare posedând puteri magice mult râvnite.
Mirabella stăpânește cele patru elemente, e capabilă să stârnească vâlvătăi lacome de foc sau furtuni violente doar pocnind din degete. Katharina este o otrăvitoare și poate înghiți cele mai ucigătoare veninuri fără să simtă aproape nimic. Arsinoe domină natura și despre ea se spune că ar avea harul de a face să înflorească cel mai roșu trandafir și să îmblânzească cel mai aprig dintre lei. Dar pentru a deveni Regina Încoronată nu e nevoie doar de originea regală. Fiecare soră trebuie să lupte pentru asta. Și nu e doar un joc în care cineva câștigă sau pierde…e o luptă pe viață și pe moarte. În noaptea în care surorile împlinesc șaisprezece ani, bătălia începe.

Rating: 5/5 – Goodreads

5

Carte o găsiți online aici.

_MG_9505

După cum puteți vedea și în descrierea de mai sus, de pe spatele cărții, acțiunea se învârte în jurul celor trei surori, care toate erau regine, dar una singură va rămâne pe tron, cea mai puternică.

Ei bine.. cam până pe la jumătatea cărții dezbăteam de partea cui sunt. Nu știu de ce eram atrasă cel mai mult de povestea lui Katherine, dar când am ajuns cam pe la jumatate așa… nu am mai putut decide, pur și simplu am vrut să supraviețuiască toate trei… Autoarea a reușit să mă facă să le îndrăgesc pe toate la fel de mult.

Cartea s-a terminat fix când a început anul ascensinuii, anul pe care îl au cele trei fete la dispoziție să se omoare între ele. Măcar atât.. nu a murit niciuna momentan, dar tare frică îmi este de al doilea volum.

Cu toate acestea îl aștept cu sufletul la gură!!! Finalul acestei cărți m-a lăsat efectiv cu gura căscată.. a fost pe deoparte foarte mișto, dar nu mă așteptam la așa ceva.

O carte foarte bună, fără niciun pasaj plicticos, fără descrieri lungi, fără detalii inutile în care să te pierzi. Este plină de acțiune, plină de suspans.. mi-a plăcut la nebunie și o recomand cu tot dragul, se citește foarte repede.. sau cel puțin eu am făcut-o, pentru că pur și simplu nu am putut să o las din mână!!

Cam atât pentru astăzi, dacă nu ați apucat să o citiți, mergeți la mine pe Instagram, pentru ca organizez un mic Giveaway în care dau un volum din Trei coroane întunecate.

Anita.

