Bookworm

Cărți citite în Mai – 2017 –

Heei!! Azi vreau să vă vorbesc despre puținele cărți pe care le-am citit în luna Mai. În ultimul timp am avut așa o stare ciudățică și nu prea am citit.. Sper să-mi revin repede cu asta și să reușesc să citesc tot ce mi-am propus.

_MG_0175

La sfârșitul articolului găsiți și clipul tot pe acest subiect. Hai să vă zic ce am reușit să citesc.

P.S. Dați click pe numele fiecărei cărți pentru a le putea comanda 🙂

1. Sabia de sticlă – Victoria Aveyard
victoria-aveyard---sabia-de-sticla_c1 În sfârșit am citit și eu această carte!! Era și cazul.. și vă zic sincer, regret că nu mi-am luat cartea în engleză imediat după ce terminasem cu Regina Roșie. După ce a trecut atâta timp am uitat pur și simplu de unele personaje și mi-a luat vreo 3 capitole să îmi amintesc tot ce trebuie.

Acest volum continuă fix de unde s-a terminat Regina Roșie. Am fost atât de entuziasmată pentru această carte și clar nu am fost dezamăgită; la început am crezut că nu-mi va plăcea atât de mult, dar ghiciți ce, chiar mi-a plăcut mult, pot spune că mi-a plăcut mai mult!

Abia aștept să văd cum este al treilea volum, cred că povestea o să fie din ce în ce mai bună. Acest volum pur și simplu m-a lăsat cu gura căscată… mi-a dat efectiv fiori.

Are într-adevăr câteva pasaje mai lente ca să zic așa, dar sunt prea puține și treceți repede peste ele; cartea este oricum plină de acțiune și de momente… hmm, cum să le zic.. ȘOCANTE!! Care pur și simplu m-au lăsat cu gura căscată. Merită citită!!

My Rating: 5/5 – Goodreads

5

 

2. Urgia și zorile – Renee Ahdieh
C1_urgia-si-zorile_FB1 Când am primit această carte mi s-a spus că este o combinație între Game of Thrones și 1001 de nopți.. vă dați seama entuziasmul meu, având în vedere obsesia cu GoT.

Nu m-a dezamăgit nici această carte, ba chiar mi-a plăcut foarte mult, este într-adevăr o mare asemănare între această carte și 1001 de nopți. Îl avem în prim plan pe califul nemilos care își omoară nevestele în dimineața de după nuntă. Asta până vine o fată mai isteață și cu dorința de răzbunare, Șeherazada. Îl vrăjește pe acesta cu povești în fiecare seară… și așa reușește să-l facă să nu o omoare în zori.

Asemănarea cu Game of Thrones este că avem forte multă intrigă și tot felul de conspirații ca să scape de actualul conducător.

Este o carte tare drăguță și așa romantică. Este scrisă destul de simplu, fără descrieri plictisitoare… și toate scenele cu Șeherazada și califul pur și simplu mi-au făcut pielea de găină.

Abia aștept să citesc următorul volum și sper din tot sufletul să se termine exact pe gustul meu .. adică să aibă un final fericit și previzibil!

Mi-a plăcut tare tare mult cartea, o recomand cu tot dragul, este o carte tare frumoasă, care te introduce în lumea aceea!

My Rating: 5/5 – Goodreads

5

 

3. The Luxe Life – FleurdeForce

the-luxe-life

 

O carte tare simpatică, pe care am citit-o foarte repede. Îmi place tare mult de Fleur, îmi place mult stilul ei, este o finuță și mă bine dispune tot timpul când mă uit la clipurile ei.

Ca să revenim la carte, o recomand chiar dacă nu o urmăriți pe Fleur, este o carte tare drăguță, plină de sfaturi utile! Avem de toate în această carte – make-up, idei de coafuri, idei de ținute, rețete.. ș.a. –

Am pe canal și un clip în care vă arăt cartea mai în detaliu. Aveți un link mai jos 🙂

 

My Rating: 5/5 – Goodreads

5

 

Cam atât pentru astăzi! Voi ce ați mai citit?

 

Anita.

