Travel

– LONDRA – 3.08.2017

Hello hello! Nu am mai scris de ceva timp pe blog… dar am zis că astăzi revin. Și nu oricum, cu un articol în care mă plâng puțin de un oraș despre care am auzit atâtea lucruri bune… daar eu am fost cam dezamăgită.

Să trec la subiect, că oricum cred că o să fie un articol tare lung. De curând am avut ocazia să merg o zi până la Londra. Am fost cu mașina, deci nu am avut parte de transportul în comun, dar cred că totuși cu metroul ne deplasam mai repede.

Dacă sunteți din București, știți cât de oribil este să stați în trafic, să te apuce toți nervii de cum se conduce acolo… mda, ei bine am ajuns la concluzia că la noi în București, traficul este parfum pe lângă ce este în Londra. Nici nu am făcut aproape două ore până în centru… Deci dacă nu aveți probleme ca mine cu metroul și cu locurile aglomerate, recomand să-l folosiți.

IMG_0585

IMG_0586

După ce am reușit să găsim o parcare pe străduțele lor întortocheate, am ajuns în Notting Hill. Mi se pusese mie pata să merg acolo să fac câteva poze la aceste căsuțe tare frumoase. Aici mi-a plăcut, era destul de liniștit totul, nu era multă lume pe aceste străduțe, ceea ce mi-a plăcut. Puțină liniște și pace.

IMG_0615

IMG_0623

Din păcate pentru mine, toate magazinele de vintage erau închise, dar în această zonă era efectiv plin de astfel de magazine. Deci dacă sunteți pasionate/ pasionați, merită să aruncați o privire pe aici.

Nu am avut mult timp de plimbat, pentru că mai mult am stat în mașină să găsim parcări. După Notting Hill, am mers în centru, să-l vedem pe Big Ben. Săracul era jumătate în renovare. Nu mi s-a părut atât de impresionant ca în poze, sincer. Podul de lângă Big Ben era efectiv plin de oameni care își făceau poze cu el, nu aveai loc să arunci un ac :)) Eu personal nu reacționez bine la aglomerație, mă apucă o mică panică, anxietate și claustrofobia își face apariția.

_MG_0940

IMG_0901

_MG_0908IMG_0753

Cam atât am reușit eu să văd din Londra. Sunt sigură că acest oraș are multe locuri frumoase, dar părerea mea este că trebuie să ai și foarte multă răbdare pentru a vizita tot ce aveți pe listă. Personal nu m-aș mai întoarce aici, Anglia este o țară atât de frumoasă, cu foarte multe locuri care merită văzute, dar Londra nu este printre ele. DISCLAIMER -> Aceasta este părerea mea și sper să nu se simtă nimeni jignit de ea! Pentru mine personal este un oraș mult prea înghesuit și mult prea aglomerat.

Anita.

 

