Bookworm

Cărți citite în Martie+Aprilie – 2017 –

Hello!! Știu că am lipsit o lună cu acest clip/articol, dar acum vreau să vă arăt tot ce am citit în Martie și în Aprilie. Nu am citit mult, din păcate.. dar luna aceasta vreau să recuperez. La sfârșitul articolului găsiți și clipul tot pe acest subiect.

P.S. Dați click pe numele fiecărei cărți pentru a le putea comanda 🙂

1. Love&Gelato. Vacanță la Florența – Jenna Evans Welch

_MG_8985

Ahh, o carte atât de drăguță, se citește atât de ușor, îți dă o stare de bine … Acum am un chef să merg în vacanță la Florența.

Pentru mai multe detalii, vă las – aici – recenzia la această cărticică :).

 

 

 

My Rating: 5/5 – Goodreads

5

2. Vrăjitoarea adevărului – Susan Dennard

_MG_8986

Cartea se învârte în jurul Safiyei și a lui Iseult, cele două personaje principale. Ele sunt surori de fir, fiecare dintre ele având puteri diferite. O avem pa Safiya care este o vrăjitoare a adevărului, ea putea să-și dea seama când cineva mințea. Puterile ei erau rare și trebuia să le țină secret. Iaar Iseult este o vrăjitoare a firului, adică ea vedea legăturile invizibile dintre vieți, putea să vadă ce simte fiecare om.

Împreună, cele două fete se bagă în tot felul de probleme… Pe lângă toate acestea, tărâmul vrăjitorilor este amenințat de un nou război și asta creează destul de multă tensiune.

O carte cu dus și întors, care pe la jumătate a început să-mi placă, dar și pentru această carte am o recenzie – aici –

My Rating: 4/5 – Goodreads

2

3. Scarlett VIII – Alexandra Ripley 

629717

Am terminat și ultimul volum!! Mi-a plăcut atât de mult! Finalul exact pe placul meu.. previzibil și fericit.. era de așteptat, dar mie mi-a plăcut foarte foarte mult.

O recomand cu tot dragul, v-am mai zis.. nu se compară cu Pe aripile vântului, dar e o carte bună sau cel puțin este fix pe gustul meu.

My Rating: 5/5 – Goodreads

5

4. Glitter – Aprilynne Pike

_MG_8984

Deci chiar nu vreau să vă fac iar capul calendar.. daar, nici nu pot să vă descriu cât de entuziasmată am fost să citesc această carte.. și sincer vă zic, nu m-a dezamăgit deloc!!

O carte foarte bună, cu o poveste foarte mișto, dar vă las un link – aici – Am făcut și pentru această carte o recenzie specială.

My Rating: 5/5 – Goodreads

5

5. Instrumente mortale – Orașul oaselor – Cassandra Clare

_MG_9494

Am să scriu o recenzie separată și la această carte. Dar până una alta.. pot să vă zic că toată lumea care mi-a spus că este mai mult decât genială, a avut perfectă dreptate!

Este o carte atât de bună, are o poveste atât de mișto și intensă. Toată povestea cu vânătorii de umbre, cu vampirii, vârcolacii, demonii.. Este o carte plină de acțiune, are și părți amuzante.. are de toate! Foarte bună cartea! Abia aștept să mă apuc de al doilea volum.

My Rating: 5/5 – Goodreads

5

6. Trei coroane întunecate – Kendare Blake

trei_coroane_intunecate_01_

Încă o carte genială!! Mi-a plăcut atât de mult lumea și povestea pe care a creat-o autoarea. Hai să vă zic puțin despre ce este vorba. Le avem în prim plan pe trei fete, surori, care la vârsta de 6 ani au fost despărțite și crescute separat. Fiecare are câte un har, o putere și partea interesantă, cele trei sunt regine, care la vârsta de 16 ani sunt puse să se omoare între ele, până cea mai bună rămâne în picioare și este încoronată.

Mda.. deci este o carte super mișto, pe care am citit-o pe nerăsuflate, nu am mai putut să o las din mână.

Cartea se termină fix când începe anul în care cele trei trebuie să se lupte pentru coroană. Deci s-a terminat în așa hal încât îmi venea să o arunc pe geam, pentru că s-a terminat. Nu voiam să se termine… și acum până apare următorul volum o să mă urc pe pereți.

My Rating: 5/5 – Goodreads

5

P.S. La sfârșitul clipului vă arăt și ce cărți vreau să citesc în această lună + o mică surpriză! Vă puup!!

Anita.